.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای قاطع احکام قضایی بر ای ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها
رئیس کل دادگستری مازندران بر اجرای قاطع و بموقع احکام قضایی برای ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه های استان تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بازدید از ساخت و ساز‌های روستای توریستی دراسله با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف بعضی از ادارات مرتبط در نظارت بر ساخت وساز‌های غیر مجاز، گفت: رفع تصرف از بستر رودخانه نیاز به پیگیری مستمر مسئولان ذیربط دارد، زیرا بر اساس قانون و هرگونه تجاوز به حریم و بستر رودخانه جرم تلقی می‌شود.

او با اشاره به تصرف غیرقانونی حریم رودخانه از سوی برخی سودجویان افزود: مسئولان اجرائی و همکاران قضائی باید به طور جدی در این خصوص ورود پیدا کرده ون گذارند بعضی از افراد سود جو با دور زدن قانون اقدام به تجاوزبه حریم بیت المال کنند و زیبایی طبیعی این مکان‌ها از بین ببرند.

حجت الاسلام اکبری ساخت و ساز‌های غیر مجاز و ویلاسازی و همچنین ورود پساب فاضلاب ویلا‌ها به رودخانه را بسیار خطرناک دانست و گفت: تجربه وقوع بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیلاب در سال‌های گذشته برای همه باید درس عبرتی شود تا از ساخت و ساز‌های غیر مجازدر حریم و بستر رودخانه پیشگیری شود.

این مقام عالی قضایی استان افزود: شرکت آب منطقه‌ای با همکاری دیگر ارگان‌های مرتبط و همکاری شورای حفظ حقوق بیت المال این شهرستان در این خصوص ورود پیدا کرده تا با حفظ آثار و زیبایی‌های طبیعی در این حوزه، زمینه استفاده عموم مردم از این مناطق گردشگری و تفرجگاه فراهم شود.

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.